Mød SKS på JobCamp24 den 7. - 8. november

Publiceret: 29-10-2024 14:29

I finder SKS på stand 29 og 30

SKS digitale-løsning har til formål at effektivisere og optimere arbejdsgangene på det kommunale arbejdsmarked.

Ud fra gennemtestede standard-løsninger, som opfylder de lovmæssige krav, leverer SKS systemer af meget høj kvalitet samt et intuitivt brugerinterface som muliggør en hurtig og effektiv implementering. SKS benytter sig af alle de standard services som er tilgængelig eks. (DFDG, Vitas, MitID, Kombit STS/Lokal IdP, Nem-handel, serviceplatformen og CVR).

Ved blandt andet at afholde af Erfa-møder optimer vi løbende vores løsninger, således at nytteværdien øges, dette for at sikre vores kommuners investeringer.

SKS Personlig Assistance er vores nyeste løsning, der har revolutioneret refusionsprocessen for kommuner og virksomheder. Siden lanceringen i april 2023 har 13 kommuner taget systemet i brug, og der er allerede refunderet over 80 mio. kr. til virksomhederne. Systemet digitaliserer hele processen, hvilket har resulteret i en betydelig tidsbesparelse på mindst 90% for kommunernes sagsbehandling. Mange virksomheder roser systemet for dets intuitive design og brugervenlighed.

SKS har i dag implementeret mere end 130 løsninger i de mere end 30 kommuner som i dag har valgt SKS som partner.

Mød os på stand 29 og 30 og hør hvad SKS kan gøre for din kommune.

9669
Oprettet i NEWWWEB CMS - Brugervenligt og SEO optimeret Content Management System