Mød SKS på JobCamp 23 på stand 12 og 13

Publiceret: 23-10-2023 16:52

SKS digitale-løsning har til formål at effektivisere og optimere arbejdsgangene på det kommunale arbejdsmarked.
 
Ud fra gennemtestede standard-løsninger, som opfylder de lovmæssige krav, leverer SKS systemer af meget høj kvalitet samt et intuitivt brugerinterface som muliggør en hurtig og effektiv implementering. SKS benytter sig af alle de standard services som er tilgængeligt eks. (DFDG, MitID, Kombit STS, nem-handel, serviceplatformen og CVR).
 
SKS har i dag implementeret løsninger i mere en 30 kommuner, og vores nyeste modul SKS-Personligassistance er allerede implementeret i flere kommuner.
SKS´s fornemmeste opgave er at sikre pålidelig software til bedre service, kvalitet og styring – for færre penge.
Ved blandt andet afholdelse af Erfa-møder optimer vi løbende vores løsninger, så nytteværdien øges, dette for at sikre vores kommuners investeringer.
 
Mød os på stand 12 og 13 og hør hvad SKS kan gøre for din kommune!

9217
Oprettet i NEWWWEB CMS - Brugervenligt og SEO optimeret Content Management System